A 12.b osztálynak és a cseh přibrami iskola tanulóinak közös Erasmus+ programjának (A Mars terraformálása) zárásaként diákjaink szabadulószobás játékot készítettek.
Az eredeti tervünk az volt, hogy valódi helyiségeket rendezünk be (pince, alagsor) hangulatos szabadulószobának, mire a cseh vendégeink megérkeznek ősszel, de a járvány miatt sokszorosan felül kellett bírálnunk az elképzeléseinket. A játék kénytelenségből digitális formában készült el, és ezt most örömmel és büszkén tehetjük közzé, hogy aki kedvet érez hozzá, kipróbálhassa a programunkat(a játék angol nyelvű).
A szabadulószoba története egy Mars felé tartó űrhajóra vezet el bennünket: a raktárhelyiségben arra eszmélünk, hogy a a járművet irányító mesterséges intelligencia átvette a hatalmat az űrhajón – és számos rejtvénnyel teszi próbára a leleményességünket és szellemi erőnket, hogy méltók lehessünk az űrhajó újbóli vezetésére.
(A szabadulószoba olyan játék, amely rejtvényeket, talányokat tartalmaz, amelyek megoldása vezet el a célhoz. Minden szabadulószoba érdekessége, hogy olyan játék, amelynek nincsenek játékszabályai – a rejtvények meglelése /a gondos megfigyelés segítségével/ is már a feladat részét képezi.)
A programot létrehozó alkotócsoportban Bánlaki Artúr, Hrubi Márk és Rittgasszer Tamás dolgozott, a vezetőjük Varga Péter volt.
Belépés a szabadulószobába:
1) Töltse le az összecsomagolt fájlt
2) Csomagolja ki a fájlt.
3) A mappában található EscapeRoom nevű alkalmazást futtassa.
(Győződjön meg arról, hogy működik a gépe hangszórója, mert a játékban nagy szerepük van a hangoknak.)
Jó szórakozást és kellemes marsi utazást kíván
a 12.b osztály