A 2010 óta lebonyolított matematika és szövegértés országos kompetenciamérések eredményei az Óbudai Árpád Gimnáziumban:
Matematika | Szövegértés | ||||
8. évf. | 10. évf. | 8. évf. | 10. évf. | ||
2010 | Árpád | 1892 | 1902 | 1797 | 1848 |
országos | 1622 | 1613 | 1583 | 1620 | |
arány | 117% | 118% | 114% | 114% | |
2011 | Árpád | 1824 | 1877 | 1763 | 1834 |
országos | 1601 | 1635 | 1577 | 1617 | |
arány | 114% | 115% | 112% | 113% | |
2012 | Árpád | 1911 | 1898 | 1792 | 1816 |
országos | 1612 | 1632 | 1567 | 1603 | |
arány | 119% | 116% | 114% | 113% | |
2013 | Árpád | 1849 | 1870 | 1759 | 1828 |
országos | 1620 | 1640 | 1555 | 1620 | |
arány | 114% | 114% | 113% | 113% | |
2014 | Árpád | 1851 | 1920 | 1762 | 1819 |
országos | 1617 | 1631 | 1557 | 1597 | |
arány | 114% | 118% | 113% | 114% | |
2015 | Árpád | 1792 | 1846 | 1762 | 1774 |
országos | 1618 | 1645 | 1567 | 1567 | |
arány | 111% | 112% | 112% | 113% | |
2016 | Árpád | 1832 | 1871 | 1808 | 1837 |
országos | 1618 | 1645 | 1567 | 1610 | |
arány | 115% | 114% | 115% | 114% | |
2017 | Árpád | 1849 | 1898 | 1759 | 1818 |
országos | 1612 | 1647 | 1571 | 1613 | |
arány | 115% | 115% | 112% | 113% | |
2018 | Árpád | 1852 | 1877 | 1871 | 1841 |
országos | 1614 | 1647 | 1602 | 1636 | |
arány | 115% | 114% | 117% | 113% | |
2019 | Árpád | 1848 | 1881 | 1780 | 1826 |
országos | 1624 | 1670 | 1608 | 1661 | |
arány | 114% | 113% | 111% | 110% | |
2021 | Árpád | 1835 | 1895 | 1814 | 1867 |
országos | 1609 | 1653 | 1590 | 1651 | |
arány | 114% | 115% | 114% | 113% | |
2022 | Árpád | 1841 | 1877 | 1770 | 1838 |
országos | 1602 | 1646 | 1535 | 1600 | |
arány | 115% | 114% | 115% | 115% |
A 2022 óta lebonyolított természettudomány és idegen nyelv országos kompetenciamérések eredményei az Óbudai Árpád Gimnáziumban:
Természettudomány |
Angol |
Német | |||
8. évf. | 10. évf. | 8. évf. | 8. évf. | ||
2022 | Árpád | 1842 | 1949 | 1861 | 2000 |
országos | 1857 | 1767 | 1617 | 1587 | |
arány | 116% | 110% | 115% | 126% |
A fenti adatok az Oktatási Hivatal nyilvános adatbázisából származnak. A kompetenciamérésekről, a részletes eredményekről itt és itt olvashatnak.
A 2015-2021 között lebonyolított idegen nyelv kompetenciamérések eredményei az Óbudai Árpád Gimnáziumban:
2015 | Létszám | A dolgozatok száma | Átlagos pontszám | Átlagos teljesítmény |
8. A angol | 36 | 36 | 38,92 | 97,1% |
8. B angol | 34 | 28 | 37,18 | 92,8% |
8. C angol | 17 | 13 | 35,38 | 88,3% |
angol összesen | 87 | 77 | 37,69 | 94,2% |
8. C német | 18 | 15 | 36,27 | 90,5% |
iskolai összesen | 105 | 92 | 37,46 | 93,6% |
A 2015-ös idegen nyelvi kompetenciamérés országos eredményeiről itt olvashatnak.
Az országos átlagteljesítmény a 8. évfolyamon angolból 28,2 pont (70,5%), németből 23,4 pont (58,5%) volt.
2016 | Létszám | A dolgozatok száma | Átlagos pontszám | Átlagos teljesítmény |
8. A angol | 34 | 32 | 37,53 | 93,8% |
8. B angol | 32 | 29 | 33,86 | 84,7% |
8. C angol | 16 | 15 | 30,07 | 75,2% |
angol összesen | 82 | 76 | 34,66 | 86,6% |
8. C német | 18 | 17 | 36,41 | 91,0% |
iskolai összesen | 100 | 93 | 34,98 | 87,4% |
Az országos átlagteljesítmény 2016-ban a 8. évfolyamon angolból 24,3 pont (60,8%), németből 21,8 pont (54,5%) volt az Oktatási Hivatal adatai szerint.
2017 | Létszám | A dolgozatok száma | Átlagos pontszám | Átlagos teljesítmény |
8. A angol | 32 | 32 | 38,81 | 96,8% |
8. B angol | 32 | 31 | 35,23 | 87,9% |
8. C angol | 18 | 17 | 34,76 | 86,7% |
angol összesen | 82 | 80 | 36,56 | 91,2% |
8. C német | 18 | 18 | 36,59 | 91,3% |
iskolai összesen | 100 | 98 | 36,57 | 91,2% |
Az országos átlagteljesítmény 2017-ben a 8. évfolyamon angolból 28,1 pont (70,3%), németből 22,1 pont (55,3%) volt az Oktatási Hivatal adatai szerint.
2018 | Létszám | A dolgozatok száma | Átlagos pontszám | Átlagos teljesítmény |
8. A angol | 31 | 31 | 38,48 | 95,9% |
8. B angol | 35 | 33 | 35,64 | 88,8% |
8. C angol | 16 | 16 | 37,06 | 92,4% |
angol összesen | 82 | 80 | 37,03 | 92,3% |
8. C német | 16 | 15 | 39,33 | 98,1% |
iskolai összesen | 98 | 95 | 37,39 | 93,5% |
Az országos átlagteljesítmény 2018-ban a 8. évfolyamon angol nyelvből 26,5 pont (66,2%), német nyelvből 26,0 pont (65,1%) volt az Oktatási Hivatal adatai szerint.
Az angol nyelvi felmérésben részt vett diákjaink eredményüket – mérési azonosítójuk “alfabetikus” sorrendjében – itt, a német nyelvi felmérésben érintettek pedig itt tekinthetik meg.
2019 | Létszám | A dolgozatok száma | Átlagos pontszám | Átlagos teljesítmény |
8. A angol | 34 | 34 | 39,26 | 98,1% |
8. B angol | 32 | 31 | 37,17 | 92,9% |
8. C angol | 19 | 17 | 36,82 | 92,1% |
angol összesen | 85 | 82 | 37,99 | 94,9% |
8. C német | 16 | 16 | 38,69 | 96,7% |
iskolai összesen | 101 | 98 | 38,10 | 95,3% |
Az angol nyelvi felmérésben részt vett diákjaink eredményüket – mérési azonosítójuk “alfabetikus” sorrendjében – itt, a német nyelvi felmérésben érintettek pedig itt tekinthetik meg.
2021 | Létszám | A dolgozatok száma | Átlagos pontszám | Átlagos teljesítmény |
8. A angol | 33 | 32 | 39,28 | 98,20% |
8. B angol | 32 | 29 | 38,38 | 95,95% |
8. C angol | 16 | 15 | 36,80 | 92,00% |
angol összesen | 81 | 76 | 38,45 | 96,12% |
8. C német | 15 | 14 | 39,00 | 97,50% |
iskola összesen | 96 | 90 | 38,53 | 96,33% |
Az angol nyelvi felmérésben részt vett diákjaink eredményüket – mérési azonosítójuk “alfabetikus” sorrendjében – itt, a német nyelvi felmérésben érintettek pedig itt tekinthetik meg.